Och därför har jag slutat på Panfu:

*Alla på panfu (nästan) är antingen fjortisar eller småbarn.
[med hyfsat många undantag].

*Jag tröttnade på allt och alla.

*Jag känner mig inte hemma där längre.

Därför har jag nästan slutat med bloggen:

*De enda som läser bloggen är panfupandor (trots att denna blogg aldrig har varit tänkt som en panfublogg).

*Ingen pallar läsa mina andra inlägg än dom som är om panfu.

*Alla har förändrats :'( (fast inte Schyta, MagicBokoo, Pandania00, PandinoNC + kanske nån mer).

______________________________________________________________________________________________

Nu är min tid på Panfu förbi, och förmodligen är det nästan ingen som saknar mig. Denna blogg kommer finnas kvar men inte lika aktiv. På Shaiya finns jag förstås tillgänglig nästan varje dag :) (som Schyta, MagicBokoo, Svearanger vet).

Så detta är sista gången jag skriver denna signatur (förmodligen) på min blogg:

Luckypanda


Kommentarer
Postat av: Pandania00

Jag förstår. Självklart har jag inte övergivit din blogg! Kommer väl kika in då och då, läsa inläggen fast det är Shaiya. Jag kanske inte fattar allt, men läser ändå. Jag är varken fjortis eller ett småbarn, jag kanske då är ett undantag :D Självklart saknar flera dig i Panfu! Anna10 vet jag med säkerhet saknar dig. Jag med, såklart! Och jag kan inte hjälpa att jag är en "panda". :( Hoppas du ändå kikar in på min blogg då och då, även fast det är en panfublogg :( MVH//Förstående Pandi

2010-09-05 @ 13:39:29
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Hundkatten1999

ok, jag e en fjortis tack så himla mkt Lucky! ;(

och om du nt vill att pandor ska läsa de så vilka andra sa de då?????!! Ska jag sluta läsa din blogg så okej?!?!



ska shayiagubbarna läsa din blogg elr? Duuuu har förendrats.. Det e nt jag som har det.. Ähh faktiskt besviken på dej! ;(



;( // Hundk = BESVIKEN!



JAG TRODDE VI VAR VÄNNER MEN TYDLIGEN INTE!! :@

2010-09-06 @ 22:08:11
URL: http://panfuhundkkate.blogg.se/
Postat av: Vilva

...........................................................................................................................nej.....nej....nej...och...NEJ!!!!!!!!!

ALLA SKA NU SLUTA FRÅN PANFU!!!

Nästan varje blogg man besöker om panfu säger

att dom ska sluta, t.e.x. noxxi, emil, phillan...

suck... det är näästan så att man börjar gråta!

lixom vänner.. Man behöver inte ha träffat dom i verkligheten!



Hmmm... Småbarn eller fjortis är jag tydligen.

Något som verkligen glädjer......



Kan du berätta för mig på vilket sätt jag förändrats?



/Vilva, en oerhört ledsen Vilva

2010-09-07 @ 16:55:38
Postat av: MrLucky

Jag va trött när jag gjorde inlägget och jag sa ju att det fanns ganska många undantag. Ledsen om jag glömde dig Vilva :( Och du med Hundkatten1999 :P

Aja men hoppas ni inte blir ledsna för att jag glömde er :S

2010-09-08 @ 15:40:05
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: PandinoNC

Snyft... ingen mer Luckypanda! Men ta inte bort den, jag vill ha några foton först...

Det är klart att jag saknar dig, faktiskt mer än någon annan... :(



Nu har jag fixat en "panfu-mejladress". På den kan du nå mig när som helst. Jag skickar ett mejl till dig så fort jag har tid.



Saknar dig!

//PandinoNC

(fortfarande panfus modedrottning, fast nu utan en manager... :( )



2010-09-13 @ 02:28:11
URL: http://pandinonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0