Några länkar!

Hej! Här kommer några najsiga länkar.

* Tröttnat på Panfu? Söker du ett nytt, ännu bättre, onlinespel? Klicka Här om det stämmer.

* Orkar du helt enkelt inte med livet längre =P? Tryck här för att få en värdig avrättning, av mig!

* Sugen på att läsa om böcker, skrivet av en najs bloggare? Klicka här!

* Håller du fast vid gamla Panfu? Då är denna länk något för dig! Bra panfublogg som uppdateras var dag!

* Sprid den_här länken till så många som möjligt, skriv på kommentarer hur många bloggar du tippsat om den på, och vinn ett personligt diplom!

_____________________________________________________________________________________________

Japp, det var det det! till sist, en av mina favoritlåtar:



MrLucky

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Haha ska kolla dem ;)

Har aldrig tänkt på hur vi blev vänner och hur jag hittade din blogg! :o

Ska kanske skriva ett inlägg om det? Läs bloggen i morgon MÅNDAG så ska du få se en sak ;) Fast sorry, du måste logga in i panfu då... Eller ännu bättre! Gör ett inlägg med din profilbild på panfu (om du kan ta kort, som du säkert kan!)Så får du se på min blogg sedan ;)

//Pandania00

2010-09-12 @ 17:43:34
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: MrLucky

Visst, fixar det nu :)

2010-09-13 @ 15:24:09
URL: http://mrlucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0