Hej igen.

Hej igen! Nu har jag kommit hem från skolan. Vi slutade klockan 15.15 :S

Idag har vi haft Idrott. Då kom Lajmens rugbytränare och körde rugby med oss :D Det var faktiskt kul, bättre än jag hade trott!
Och så har vi haft SO. Alla SO lektioner är jätteroliga :D. Tack vare våran sköna lärare i SO! Hon har jobbat för FN och känner en massa som blivit fängslade för att dom har lärt kvinnor att läsa, några som blivit torterade, och en massa dumt :(! De har bott i andra delar av världen men kommit till Sverige för att söka skydd.
Vår SO lärare e najs för t.ex på proven fick vi ha en tipsrunda i klassrummet och leta efter frågorna :D. Sedan varje lektion när vi jobbar i ett häfte om Val och partier så uppmuntrar hon oss att klottra i häftet, sätta mustacher på gubbarna bl.a! Hon anser att om man har kul lär man sig bättre, och en sådan inställning tycker jag att man ska ha!

Nog om det, nu när jag har kommit hem ska jag nog sätta mig vid shaiya en stund!

OBS: Vill att ni ska observera förra inlägget; jag skrev faktiskt "med hyfsat många undantag".
Plus att denna blogg kmr ju såklart inte handla bara om shaiya, nej, om lite allt möjligt, så fortsätt läsa om ni vill läsa om allt möjligt, vill ni bara läsa om Panfu så säger jag "Hejdå alla gamla pandor!" och låser dörren :D

MrLucky

Kommentarer
Postat av: Boktjejen

Så bloggen fortsätter att vara aktiv?

2010-09-08 @ 17:11:18
URL: http://boktjejen.blogg.se/
Postat av: Vilva

Oki! jag såg din kommentar på ditt gamla inlägg.

Men sista meningen... Den sitter jag fortfarande och tänker på.. Är jag tvungen att kommentera som en klok vaje inlägg du gör för att du ska komma ihåg mig? xC

njanja.. i sådant fall gör jag det.



Rolig lärare ni verkar ha förresten! Och jag kmr klart vara kvar här! :D



/Vilva

2010-09-08 @ 18:09:09
Postat av: Pandania00

Hej MrLucky! (Jag ska kommentera inlägget och skriva svar på din fråga på min blogg!)

Rolig lärare ni har! Våra lärare säger: "absolut förbjudet att klottra i era (t. ex) matte böcker! Då får ni sudda ut" eller något.

Här svarar jag på frågan:



Om jag ska skriva MrLucky som en länk, så gör jag på följande sätt:

1. Tar länken från bloggen. http://mrlucky.blogg.se/

2. Sedan markerar jag bloggadressen, inte suddar eller något. Bara markerar. Sedan skriver jag namnet jag vill ha, MrLucky i detta fall.

3.Resultatet: MrLucky

(Vet ej om det funkade)

Det funkade inte på min blogg sådär, för att datorn hackade. Så jag skrev adressen istället för att kopiera den. Om du inte förstod, kan du skriva en kommentar på min blogg så skriver jag ett inlägg med bilder. Okej?

//Pandania00 (Pandi hehe)

2010-09-09 @ 19:58:27
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Pandania00

Jaa kul om du skriver mer på din blogg ;)

2010-09-12 @ 11:32:13
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0