Minecraft server länk!

Hej,

Har ni testat minecraft än? :P 
 Här e iaf en länk till den server jag brukar köra på, först måste ni logga in på sidan, sedan öppna en ny flik, gå till min blogg och klicka på länken. Då kommer ni till den servern. En server Admin (en som bestämmer när inte ägaren är inloggad)  till servern är inne nästan hela tiden. Han heter Lerkah, och om ni säger till honom att ni känner Mr_Lucky så gör han er säkert till byggare! Då kan man göra vatten och lava mm.

OBS: Man chattar genom att trycka på T , sedan skriver ni erat meddelande.

Har ni frågor om spelet så vänligen skriv i cBoxen, kommentera detta inlägg eller kontakta mig på [email protected] 

MrLucky


Kommentarer
Postat av: JAKOB

Hej, hej! :) Rit tävling på min blogg! :D Snälla va med och tävla! Bläddra bara ner till inlägget "Tävling!"



//JAKOB :P

2010-10-17 @ 10:41:46
URL: http://pandanjakob.blogg.se/
Postat av: milona1

Heej vad fin blogg du har:)

2010-10-20 @ 20:15:08
URL: http://milona.bloggplatsen.se
Postat av: Newkidzh

Hej!

Lucky gud vad länge sedan det var,

Vad gör du på sista tiden?

Sorry för jag inte loggar in på Shaiya du märkte nog att jag hadde slutat.

Men du, Jag kommer alldrig glömma våra minnen där och på "Panfu" Jag har gö slutat på dom Online Sidorna, Just nu spela, Jag Battiefield och Counter-strike Source. Men Du få ha det bra hejdå :)

2010-10-24 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0