Julafton :))

Hej alla tomtar :D Detta blev, som alltid, min bästa jul någonsin =) Det e konstigt egentligen, att varje jul överträffar sig självt! På julafton fick jag min favoriträtt till lunch, nämligen julbord :D
 Sedan såg vi på Kalle Anka, och sedan kom mamma o pappa in med kassar med paket O.o Jag fick ett Gormiti spel till Wii, Wii Motion Plus så att jag och en kompis kan spela samtidigt på vissa spel, gröna och oreanga skosnören, ett iPod-fodral, en snygg skjorta och ett par mjukisbyxor :D Och så, när det var två paket kvar åt mig, så öppnade jag det mindre av de (de var båda stora o tunga) Och det var... En bildskärm!! Jag tänkte för mig själv: - Det måste betyda att nästa paket är...*öppnar det sista*...en DATOR!!! Så nu har jag en egen stationär dator som klarar typ vilket spel som helst utan problem! Jag hade inte ens kunnat föreställa mig att jag skulle få det!
Och vad fick ni i julklapp då? Eller, hur var eran jul?
Kommentera!

MrLucky

Kommentarer
Postat av: Anna10

Hej! Jag har haft en riktigt skön och härlig jul!

Men problemet e att det e så himla kallt!!!! Man måste liksom klä på sig varma kläder och det e jobbigt! ja egentligen så firar jag inte jul...

så det blev inga julklappar för mig då.

Vi ses! ;-)

//Anna10

2010-12-26 @ 13:58:34
Postat av: Pandania00

Hej, MrLucky!

Ja jag vill inte avslöja vad jag fått än. Ska ta bilder på Torsdag tror jag? och vill inte att någon ska få reda på det i för väg :) Min jul: Sådär

2010-12-27 @ 17:40:38
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: pandufy

Jao, ja fick WoW (alla 4:a) ett innebandy mål,en innebandy overall (vårats lag), pengar och...

PRUTTLERA XD!

Good jul o gott nytt år önskar

//pandan pandufy :D!

2010-12-30 @ 11:08:11
Postat av: MissNia :)

MrLucky ett tips. Skriv mer, annars kommer kanske alla dina fans/läsare lämna denna bloggen. Det vore synd.

2011-01-31 @ 18:41:23
Postat av: Pandania00

Nope, jag tror jag fortsätter med panfu :S Ett tag, ialla fall. Jag brukar aldrig vara inne, mest på lpso.com eller moviestarplanet. Men nu börjar jag med panfu lite igen ;)

2011-02-05 @ 13:08:08
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0