Gamla vänner :D

Hej!

Igår var jag inne på Panfu. Då träffade jag två gamla vänner =))



JAKOB och Adnan!! xD Den där Nooben som säger Hejsan grabbar... e min syrra! Hon spelar på en ganska dålig data; det hon sätter på sig där syns inte på andra datorer D:

Idag var jag också inne en stund. Det e ju kul att träffa sina vänner, men jag har tre punkter som jag VERKLIGEN inte gillar med nuvarande Panfu.

1.  Lagget!!! Detta dumma hack / lagg sabbar hela upplevelsen! xD Pandan står still, alla tjuter i munnen på varandra och meddelandena kommer sent -.- 
[Hur man skulle kunna ändra på det]:  Vara inne på en icke-överbelastad server. Men ingen av mina vänner e där, och då blir det ju tråkigt D:

2. Moddarna.  Moderatorerna på Panfu bedömmer saker fel! De missuppfattar ord, och skriver man fel kan de tro att ordet e fult, och man blir avstängd i en hel dag -_-' . Vissa pandor, som inte gjort någonting, blir plötsligt berövade på sin yttrandefrihet och "muted", som man skulle säga på Minecraft, dvs stum, de tar bort ens talförmåga för en viss tid. [Hur man skulle kunna ändra på det]: Skriva in till moderatorna, vilket jag nog tänker göra. Annars får man försöka att prata så lite som möjligt D:

3. Den nya julkalendern!  Den suger verkligen, enligt mig! Det kanske e bra grejer och så, men i år har de verkligen gått över gränsen! Nu måste man plötsligt vara Guldpanda för att få all bra grejer, som kostymer och annat. Icke -GP får nöja sig med en halvrolig pryl till trädkojan D: Plus att årets julkalender är i brasan, och man måste hela tiden släcka sin tass typ. Förr var det najs med en stor julgran i balsalen. [Hur man skulle kunna ändra på det]: Finns inget. Bara att ignorera alla guldpandors fina kläder, och nöja sig med sin trädkojepryl...

Hoppas jag får se er alla på Panfu inom kort!

MrLucky

PS: Kommentera detta inlägg om ni vill ändra på de orättvisa avstängningarna! När (om) jag skickar in detta, så underlättar det om de ser att många pandor håller med på det jag säger!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Räkna med mej, kompis!

//Pandania00

P.S: Jag har skrivit med det i din kommentar i ett nytt inlägg. D.S

2010-12-07 @ 19:11:17
Postat av: Anna10

Heej! Snälla logga in nuuuu!!!!! Saknar dig as mycket!!! När jag såg bilden ovanför jag bara va!!!!

Snälla logga in nuuu! =)

Vi ses!

Anna10

2010-12-10 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0