Tips och tricks med MrLucky, Svearanger och Dr.Int_HM

Hiya! Hehe, idag har jag fixat en karta! Den visar vägen in i de ondas slott i PvP 1 -15 O.O Kolla här:
Den svarta linjen e vägen.


Den röda pricken är ett ställe där jag rekommenderar er att stå. Där har ni nämligen utsikt över vägen till portalen till de ondas värld + torget i deras borg samtidigt!

Här är även en bild på min Hard mode Mage; Dr.Int_HM



BOOOM! :D Där gör jag en blixt mot en björn xD

Och här är min ranger, Svearanger. Han är riktigt stark :P



O.o, den bilden blev ganska bra tycker jag! Jag tänker ta lite bilder från shaiya nu, och om ett tag kommer Ni att få rösta vilken bild som vart coolast! Det är kul att ta bilder tycker jag, de kan bli så coola!

MrLucky

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Jag försöker att förstå vad du menar, Lucky, men allt är så svårt! :( Förlåt men jag kanske inte kan kommentera mer eftersom jag inte vet vad det är! :( Men du kan ju tipsa de som spelar Shaya om bloggen.... :)

2010-08-22 @ 14:29:26
Postat av: PandinoNC

Hej!



Jag förstår att det är kul med sånt där men jag har ännu ingen bild på dig från Panfu! Kan du inte bara logga in en gång till så att jag kan få träffa dig?



//PandinoNC

2010-08-25 @ 16:25:10
URL: http://pandinonc.blogg.se/
Postat av: Anna10

Hej lucky jag saknar dig så mycket så snälla kan du inte logga in snart snälla! För min skull!

Vi ses hoppas jag suck...!

2010-09-02 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0