Fett AWESOME! :D

Hey alla! Jag och Storphilip/Meme99/Panducraft64/Newkidzh/MagicBoko/MagicBokoo/övriga namn (xD)
lyckades ta oss in i De Ondas borg på Shaiya!!! Och vi kunde gå omkring där i en kvart utan att de onda spelarna eller NPC vakterna dödade oss O.O. Kolla in denna bild!!!



Ha! Jag stod där på några lådor mitt inuti deras borg, utan att någon av dem märkte nåt! Det var först när några onda spelare kom och dödade MagicBokoo som de upptäckte mig :/ De såg mig fast jag gömde mig bakom låderna...:D

MrLucky

För frågor om Shaiya, bilden, inlägget, kommentera detta inlägg. Alla andra grejer hänvisas till Cboxen. Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Newkidzh

Jaaa! det var fett :D :D

2010-08-20 @ 18:56:06
URL: http://anzyandnewkidzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0